Czy znasz potrzeby swoich klientów?

W CRM potrzeby najważniejszych klientów są indywidualnie badane i zaspokajane zgodnie z ich życzeniami.

Dowiedz się jak sprawić aby mieć więcej zadowolonych klientów.

Zamów prezentację


Wyznaczaj cele

Wyznaczaj cele

Wyznaczaj ambitne cele. System sprawi że będą widoczne, a pracownicy będą za nimi podążać.
Kontroluj procesy

Kontroluj procesy

Każdy proces sprzedaży może być objęty określoną procedurą, która nim steruje.
Działaj efektywnie

Działaj efektywnie

System CRM zapewnia wsparcie całego cyklu sprzedaży (zapytanie ofertowe, oferta, sprzedaż, dostawa)
Rozwijaj sieć kontaktów

Rozwijaj sieć kontaktów

System gromadzi historię kontaktów z wszelkimi osobami mającymi wpływ na firmę.
CRM1_screen1_72_2

Podnieść poziom sprzedaży.
To proste.

CRM w systemie eDokumenty oferuje w niezwykle wygodnej formie możliwości wspierania procesów sprzedaży w tym m.in: zarządzania bazą klientów i kontaktami biznesowymi, zarządzaniem szansami sprzedaży, prognozowaniem sprzedaży oraz samą jej realizacją.

System obejmuje wszystkie niezbędne elementy procesu sprzedaży: od zapytania ofertowego, przez ofertę, wysyłkę emailem, zamówienie, aż po dostawę i obsługę posprzedażową.


ZABA_shutterstock_40043590

Zjedz tę żabę.
Czyli wbudowane w system kluczowe zasady zarządzania czasem.

Złote zasady nie zmieniają się od lat, kluczem jest to jak je stosować! Punktem wyjścia do wysokiej efektywności jest regularne przygotowywanie listy rzeczy do zrobienia oraz nadawanie priorytetów zadaniom na niej umieszczonym. W wygodnej formie zrobisz to w systemie. Gdy coś zrobisz odhacz to na liście. Pod koniec dnia masz zapis wszystkich swoich osiągnięć. Gdy większość spraw jest załatwionych, jest to powód do dumy i zadowolenia. Czujesz że pracujesz wydajnie i kontrolujesz czas.

Więcej o planowaniu dnia metodzie ABCDE dla priorytetów zadań, oraz o metodzie WPDP dla porządkowania dokumentów.

LAWICA1_shutterstock_37617835

Narzędzia komunikacji masowej

W marketingu liczy się pomysł, szybkość realizacji i zasięg oddziaływania. Jeżeli masz pomysł to resztą zajmie się system. W tym celu udostępnia dedykowane narzędzia komunikacji elektronicznej z wieloma klientami: mailing, korespondencję seryjną i kampanie.
Sprawdź jak skutecznie jest prowadzić marketing z pomocą systemu eDokumenty!


KATALOG_PRODUKTOWshutterstock_55526776 copy

Katalog produktów.
Szybko twórz jednolite oferty, zamówienia i faktury!

Stwórz lub zaimportuj katalog produktów w którym opiszesz produkt dowolną liczbą zdefiniowanych przez siebie cech. Katalog produktów użyjesz w ofertach, zamówieniach, dokumentach dostaw i innych wykorzystywanych w procesach sprzedażowych.

KOKPIT2_shutterstock_125133293

Raporty InTime.
Jeszcze nigdy potrzebne Ci dane nie były tak blisko Ciebie!

Podane w prostej i zrozumiałej formie graficznej kokpitu (InTime dashboard), na bieżąco aktualizowane, obejmujące wszystkie istotne wskaźniki działania firmy. Kiedy chcesz sięgasz głębiej za pomocą mechanizmu drill-down
i dochodzisz do szczegółowej informacji o pojedynczym zamówieniu czy fakturze łącznie z jej obrazem elektronicznym.


code-api

Współpraca i wymiana danych.
Po czym poznać system klasy Enterprise?

CRM rzadko jest jedynym systemem w firmie. Wielokrotnie konieczna jest aktywna wymiana danych z systemami finansowo-księgowymi czy ERP, jak również często pojawia się potrzeba integracji systemu ze sklepem, bankiem lub dedykowanym systemem B2B klienta lub dostawcy. W każdym wypadku istotna staje się możliwość wykorzystania zaawansowanego i dojrzałego interfejsu komunikacyjnego tzw. API. W systemie klasy Enterprise, takim jak eDokumenty – API udostępniane dla zewnętrznych aplikacji w formie webserwisu protokołem SOAP, oraz dla pluginów
i dodatkowych skryptów na poziomie bezpośredniego dostępu do publicznych bibliotek serwisów.


Każdy, kto co rano tworzy plan na nadchodzący dzień, a następnie go realizuje, jak po sznurku będzie szedł przez najbardziej wypełnione pracą życie.
VictorHugo